January 31, 2013

Aku & iPad mini

Posted by En.Mat Ju

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Kali nie saya hanya mahu berkongsi pengalaman membeli barangan secara "online". Dua minggu lepas, saya dan kawan pegi ke KLCC saje nak tengok gajet yang "hot" kat pasaran sekarang. Sekali saya terpikat dengan iPad mini. Bila tanya tuan punya kedai, dia kata tak ada stok lak...terus kecewa dan pulang ke opis sampai tahap tak ade selera makan....haha.

Oleh kerana nak kan jugak iPad mini tu, saya buat keputusan untuk beli secara "online". Selalunya barang akan sampai dalam masa dua minggu, mungkin saya bernasib baik....lebih kurang seminggu dah sampai iPad mini tersebut. Harganya sama je kalau kita beli kat kedai atau "online". Maklumat lanjut sila layari http://store.apple.com/my










Nama dan tarikh lahir pemilik tertera dibahagian belakang iPad....hehe. Bergantung pada anda nak tulis apa pun kat belakang tu sebenarnya.


0 comments: